پرش به محتوا

تحلیل USDCAD سه‌شنبه 10 مهر 1403

تحلیل USDCAD سه‌شنبه 10 مهر 1403

تحلیل قیمت USDCAD

  • جفت ارز دلار به دلار کانادا USDCAD در حال حرکت به سمت خط روند نزولی 

بررسی بنیادی

دیروز جروم پاول در سخنرانی خود بیان کرد که فدرال رزرو برای کاهش سریع نرخ بهره عجله ای ندارد و این موضوع به میزان کمی موجب افزایش تقاضا برای دلار گردید. در ادامه احتمال کاهش 50 واحدی نرخ بهره در ماه نوامبر از 51% به 40% کاهش یافت.

در کانادا نیز 51% احتمال کاهش 50 واحدی نرخ بهره برای نشست بعدی وجود دارد. با این حال کاهش قیمت نفت موجب کاهش تقاضا برای دلار کانادا گردیده است.

دیدگاه تکنیکالی

از دیدگاه تکنیکالی در نمودار دلار به دلار کانادا USDCAD قیمت پس از رسیدن به حمایت 1.34 با افزایش تقاضا مواجه شده و در حال حاضر در صورت صعود بیشتر، خط روند نزولی پیش روی قیمت خواهد بود. واکنش قیمت نسبت به این سطح با اهمیت می‌باشد.

تحلیل USDCAD سه‌شنبه 10 مهر 1403تحلیل USDCAD سه‌شنبه 10 مهر 1403

رویدادهای پیش رو

امروز شاخص PMI بخش تولیدی از موسسه ISM و گزارش موقعیت های شغلی اشتغال نشده آمریکا منتشر خواهد شد. فردا، داده ADP و در روز پنجشنبه مطالبات بیکاری و شاخص PMI بخش غیر تولیدی از موسسه ISM را دریافت خواهیم کرد. و در نهایت در روز جمعه هفته را با داده NFP و نرخ بیکاری آمریکا و شاخص مدیران خرید Ivey کانادا به پایان می‌رسانیم.

 

مقاومت های پیش رو :

مقاومت اول : خط روند نزولی

مقاومت دوم : 1.36

حمایت های پیش رو :

حمایت اول : 1.36

حمایت دوم : 1.335

نرخ های بهره در تاریخ 01/10/2024

کانادا : 4.25 %

آمریکا : 5.00 %

 

دات پلات اعلامی فدرال رزرو در نشست 18 سپتامبر 2024

دات پلات 18 سپتامبر 2024

 

توجه : مطالب فوق اعم از هرگونه توصیه در انجام معامله می باشد و جهت آموزش ایجاد شده است. همچنین توجه داشته باشید که معامله ریسک دارد و ممکن است موجب از دست رفتن سرمایه گردد و لازم به ذکر است تصمیم گیری در هر معامله به عهده خود فرد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *