پرش به محتوا

وال 74 میلیون دلار از اتریوم که در حراجی ENS قفل شده بود، بازیابی کرد.

نیک جانسون، بنیان‌گذار انجمن Ethereum Name Service (ENS)، کاربران را تشویق کرد تا آدرس‌های خود را بررسی کنند و اقدام به بازیابی اعتبارات وجهی که در حراجی ENS قفل شده بود، نمایند.

حراجی ENS

یک حوت (کاربر با میزان زیاد ارزش دارایی) که از دامنه “darkmarket.eth” استفاده می‌کرد، پس از سال‌ها رها کردن مقدار 39,712 اتر (ETH) قفل‌شده در حراجی ENS، دارایی‌های دیجیتال خود را بازیابی کرد و بیش از 119 میلیون دلار اتر به یک کیف پول جدید منتقل کرد.

در سال 2021، نیک جانسون، بنیان‌گذار و توسعه‌دهنده اصلی ENS، توییتی منتشر کرد و به صاحب دامنه “darkmarket.eth” یادآوری کرد که باید اترهای قفل‌شده خود را از سپرده‌های ENS در دو سال اول آن بازیابی کند. او همچنین لینکی را ارائه داد که به کاربران اجازه می‌دهد دارایی‌های دیجیتال خود را از حراجی‌های ENS بازیابی کنند.

با وجود این یادآوری، تنها پس از دو سال و پنج ماه، دارایی‌ها بازیابی شدند. در تاریخ 31 ژوئیه، شرکت تحلیلی زنجیره‌ای Lookonchain اعلام کرد که دارایی‌ها بازیابی شده‌اند و 63,734 اتر darkmarket.eth که به ارزش 119 میلیون دلار بود (وقتی این متن نوشته می‌شود) به کیف پول دیگری منتقل شد.

بر اساس گفته‌های جانسون، هنوز بیش از 100,000 عملنامه در ENS باقی‌مانده که هنوز بازیابی نشده‌اند. او تأکید کرد که ارزش این اعتبارات ده‌ها هزار دلار اتر است و کاربران را تشویق به بررسی آدرس‌های خود و بازیابی اعتبارات خود کرد.

در همین حال، حداقل دو کیف پول خوابیده با ارزش میلیون‌ها دلار در این ماه بیدار شده‌اند. در تاریخ 19 ژوئیه، یک کیف پول حاوی اتر قبل از استخراج به ارزش 116 میلیون دلار، مقدار اترها را به آدرس صرافی Kraken منتقل کرد بعد از 8 سال رها کردن آن. این کیف پول در زمان استخراج تقریباً 20 میلیون دلار ارزش داشته است، به این ترتیب صاحب آن بازگشت سرمایه بیش از پنج برابری داشته است.

در تاریخ 24 ژوئیه، یک کیف پول خوابیده بیش از 30 میلیون دلار ارزش بیتکوین پس از 11 سال رها کردن، حرکت کرد. این کیف پول در زمانی که بیتکوین تنها ارزش 4.92 دلار داشت، در آوریل 2012 دارایی‌ها را تهیه کرده بود که به این معناست که آن زمان ارزش آن تنها 5,108 دلار بوده است.

لینک خبر: سایت cointelegraph


اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *